Universitatea Politehnica Timișoara
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Atribuţiile Comisiei pentru Patrimoniu, Investiții, Resurse Materiale și Sustenabilitate

 
 

Atribuţiile Comisiei pentru Patrimoniu, Investiții, Resurse Materiale și Sustenabilitate a Senatului UPT, în conformitate cu art. 5 din prezentul regulament, sunt:

(1) dezbate, generează şi propune Senatului aprobarea de metodologii, regulamente, proceduri şi amendamente asociate cu sustenabilitatea, investițiile, patrimoniul și resursele materiale ale UPT;

(2) efectuează studii, analize, audituri şi controale asupra oricărui segment de activitate din universitate şi a oricărei entităţi, funcţionale sau de conducere, în domeniul investițiilor, patrimoniului şi a resurselor materiale ale UPT;

(3) dezbate, face amendamente şi propune Senatului aprobarea de planuri strategice, operaţionale, regulamente, metodologii şi proceduri în domeniile de competenţă ale comisiei, pornind de la proiectele propuse de Rector sau de Consiliul de administraţie;

(4) analizează şi urmăreşte modul de organizare şi gestionare a infrastructurii, patrimoniului şi a resurselor materiale din universitare şi întocmeşte, după caz, rapoarte care sunt prezentate în Senatul universităţii;

(5) analizează şi urmăreşte dezvoltarea infrastructurii UPT și exploatarea acesteia la nivelul universităţii într-un mod sustenabil, şi întocmeşte, după caz, rapoarte care sunt prezentate în Senatul universităţii;

(6) dezbate, face amendamente şi propune Senatului spre aprobare acordarea prin contract a dreptului de administrare şi folosire a bunurilor patrimoniale ale UPT societăţilor comerciale sau asociaţiilor în care universitatea are calitatea de asociat sau acţionar, ori fundaţiilor în care universitatea are calitatea de fondator, la propunerea organismelor abilitate legal;

(7) realizează rapoarte de monitorizare şi de control a activităţii Rectorului UPT şi a Consiliului de administraţie, pe domeniile de competenţă ale comisiei;

(8) analizează şi propune spre aprobarea Senatului criteriile şi indicatorii de performanţă managerială şi dezvoltare în domeniile de competenţă ale comisiei, care urmează sa fie incluşi în contractul de management dintre Senat şi Rector;

(9) analizează Raportul anual al Rectorului şi realizează referatul de specialitate pe domeniile de competenţă ale comisiei, în vederea validării de către Senat a acestui raport;

(10) îndeplineşte alte atribuţii specifice stabilite de către Senatul UPT, la solicitarea Preşedintelui Senatului UPT sau a Vicepreședintelui Senatului UPT responsabil de această comisie, în domeniile sale de competență.

 
 
Ultima actualizare: 2024-05-30
 
 
ARUT Eudres Biblioteca Centrală  UPT Editura Politehnica Fundația Politehnica Timișoara AS Politehnica DCI Tele Universitatea Avizier UPT UPosT CCOC Sindicatul UPT Comunicate UPT
 
© Copyright 2024 Universitatea Politehnica Timisoara. Toate drepturile rezervate
UPT pe Facebook UPT pe Twitter UPT pe Google +