Universitatea Politehnica Timișoara
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Digitalizare și Activități Antreprenoriale

 
 

Atribuţiile Comisiei pentru Digitalizare și activități antreprenoriale a Senatului UPT, în conformitate cu art. 5 din prezentul regulament, sunt:

(1) dezbate, generează și propune Senatului spre aprobare metodologii, regulamente, proceduri şi amendamente legate de activitățile de digitalizare și antreprenoriale la nivelul UPT;

(2) dezbate, face amendamente și propune Senatului aprobarea metodologiilor şi regulamentelor privind activitățile de digitalizare și antreprenoriale la nivelul universității, pornind de la proiecte proprii sau de la proiecte elaborate de Consiliul de administraţie, pe domeniul de competență al comisiei;

(3) analizează și propune amendamente la planul strategic de dezvoltare instituţională şi planurile operationale, pornind de la proiectele propuse de Rector, în domeniile sale de competență;

(4) analizează şi urmăreşte dezvoltarea infrastructurii informatice a UPT, respectiv exploatarea acesteia la nivelul universităţii, conform reglementărilor în vigoare, şi întocmeşte, după caz, rapoarte care sunt prezentate în Senatul UPT;

(5) monitorizează activitatea Institutului pentru transformare digitală, a Consiliului de Strategie şi Coordonare IT&C din UPT, precum și a altor structuri cu atribuții în implementarea strategiilor de dezvoltare a infrastructurii IT&C a UPT;

(6) analizează și propune Senatului oportunitatea de înființare de către universitate, de start-up-uri sau spinoff-uri, singură sau prin asociere, conform prevederilor legale;

(7) dezbate, generează și propune spre aprobarea Senatului metodologii, regulamente și proceduri pentru dezvoltarea activităților antreprenoriale și inovatoare în UPT, incluzând Societatea Antreprenorială Studențească UPT, dar fără a se limita la aceasta;

(8) evaluează nevoile de formare în domeniul digital și antreprenorial pentru studenți, cadre didactice și de cercetare, personal tehnic-administrativ și propune programe de instruire și certificare pe baza acestor evaluări.

(9) realizează rapoarte de monitorizare și de control a activității conducerii executive și a Consiliului de administrație, pe domeniul său de competență;

(10) îndeplineşte alte atribuţii specifice stabilite de către Senat sau la solicitarea Preşedintelui Senatului UPT sau a Vicepreședintelui Senatului responsabil de această comisie, în domeniile sale de competență.

 
 
Ultima actualizare: 2024-05-30
 
 
ARUT Eudres Biblioteca Centrală  UPT Editura Politehnica Fundația Politehnica Timișoara AS Politehnica DCI Tele Universitatea Avizier UPT UPosT CCOC Sindicatul UPT Comunicate UPT
 
© Copyright 2024 Universitatea Politehnica Timisoara. Toate drepturile rezervate
UPT pe Facebook UPT pe Twitter UPT pe Google +